پرنسس تابستانی پرنسس تابستانی ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

عزیزه دل ما

روزهای شیرین من ودخترم

1393/9/15 18:01
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان الهی قربونت بشم که این روزها اینقدر شیرین و دوست داشتنی شدی مامان قربون خنده ات بشم که از ته دلت برامون می خندی نفس مامان

امروز دختر من 76 روزه است والان مثل فرشته ها خوابیده اخه امروز با هم رفته بودیم خرید خسته شده خانم ناز برعکس 2 بار قبل که رفته بودیم خرید همیشه خواب بود امروز بیشترش بیدار بود تو بقلم ودوست داشت بیرون نگاه کنه و هرچی پتو انداختم روسرش سرش بیرون می اورد قربونت بشم مامان کلی با هم خرید کردیم ولی بیشترش برا دخملم بود چندتا لباس خوشگل برا بابایی هم لباس خریدیم

این روزها پارمیسا خوشگل من با اون خنده هاش من وبابایش را حسابی دیوانه خودش کرده خیلی خودش را برام لوس می کنه شیطون خانم برا خودش حرف میزنه وبا اون چشماهای خوشگلش خیره می شه تو چشمام که انگار یه دنیا حرف برام داره قربون اون چشمهای خوشگلت بشم عمرم

نفس کوچولوی مامان من عاشقتم خیلی دوست دارم عمرم این روزها حتی یه لحظه همنمی توانم تنهات بزارم برم تو اتاق حتی تمام وجودم را اضطراب و نگرانی می گیره واحساس می کنم تو هم همین احساس را  داری وبا اون صدای خوشگلت مامان صدا می کنی تا میام کنارت اروم می شی

 

دوست دارم عشق کوچولو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)