پرنسس تابستانی پرنسس تابستانی ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

عزیزه دل ما

6 روز تا بوسه بر عشق

1393/6/25 10:22
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی مامان الهی مامان قربون دست وپای کوچولوت بشم که دیشب تازه ساعت 3 شب فعال شده بودن اینقدر لگد زدی وشیطونی کردی از ترس اینکه یه موقعی کاری نکنی راهی بیمارستان بشیم پا شدم تو خانه راه می رفتم الهی مامان قربونت بشم یه 6 روز دیگه صبر کن حسابی تپلی و چاقالو بشی بعد بیا بقل مامان دختر خوشگلم میدونم جات تو دلم مامان تنگ شده میدونم دیگه حسابی برا خودت خانمی شدی بزرگ شدی و دیگه دلت برای مامان و بابا تنگ شده زودی می خوای بیایی بیرون دیگه این روزها روزهای اخره روزهای که تو دلم بودی اگر کم تکون می خوردی نگرانت می شدم اگر زیاد تکون میخوردی نگران می شدم حالا دیگه میایی بغلم میایی پیشم دیگه از این به بعد مراقبت بیشتری احتیاج داری خدایا بهمن توان وقدرتی بده بتوانم با تمام وجودم از دخترم از این فرشته کوچولو که بهم هدیه دادی مراقبت کنم

شکوفه پاییزی من 6 روز دیگه میاد بغلم

امروز 25/6/93   من وبابا جونی با تمام وجود منتظر دختر گلمون هستیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)